2009年8月17日 星期一

羽泉MP3 - 不再愛



不再愛

(Rap)I've been reading your letters
Had to bury it and move on
The end is not near
Throw away your fear
What to do my life is through
Turn around take a rest be there for you
Can I get a wittness that sees who's the guilty
愛需要自己 走完這軌跡
雖然看到你撤離
悲傷不留痕跡
我已盡了全力
徘徊在冰天雪地
還要走多遠的距離
難道走到冷血才可以
還有什麼離不開你
我不問天不問地 問我自己
愛到底 恨到底
從沒有一絲懷疑
想到底 夢到底
從沒有對不起你
沒想到最後是你背信棄義
我是我 你是你

誰的腦袋有問題
想到底 想要到底
從沒想過要放棄
告訴自己應該學會去忘記
怎麼忘記
Rap:I've been reading your letters
Had to bury it and move on
The end is not near
Throw away your fear
What to do my life is through
Turn around take a rest be there for you
Can I get a wittness that sees who's the guilty
Gotta fight for your life to feel the time
The moment of truth The child is whose
I'm a keep it alive Till you hit a dive
My love will never die
告訴自己應該徹底去忘記
不再愛你

沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。